.
promo

Όροι Παραγγελίας

1. Παραλαβή προϊόντων στο χώρο σας

Τα προϊόντα αποστέλλονται μετά απο 2 - 5 εργάσιμες ημέρες στο χώρο σας.
Σε περίπτωση που δεν βρίσκεστε στον χώρο παράδωσης η Courier θα σας αφήσει ειδοποίηση και θα ξανα περάσει την επόμενη μέρα.

 

2. Παραλαβή προϊόντων απο το κατάστημα

Τα προϊόντα τα παραλαμβάνεται απο το κατάστημα μετα απο 2 - 5 εργάσιμες ημέρες. Θα σας καλέσει εκπρόσωπος μας για να σας ενημερώσει μολις συσκευαστούν τα προϊόντα σας.

 

3. Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε σε 14 μέρες από την ημέρα που λάβατε την αγορά σας  i) αιτιολογώντας τα αίτια της επιστροφής ii) να μην έχει γίνει οποιαδήποτε καταστροφή από εσάς λόγω αμέλειας, κακής χρήσης και τοποθέτησης iii) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Επιχείρηση Σιώπης σας παραδόθηκαν αλλά προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε. Τέλος επιστροφές γίνονται δεκτές σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα από την εταιρία στο προϊόν και καλύπτεται από εγγύηση.

 

4. Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: i) εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2310860145 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2310860145 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.


5. Αποζημίωση

Τέλος σας γνωστοποιούμε πως η Επιχείρηση Σιώπης διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση στην περίπτωση που παραγγείλατε προϊόν το οποίο δεν υπήρχε στην αποθήκη μας καθώς και να παρακρατεί τυχόν έξοδα που θα επιβληθούν σε αυτήν για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας π.χ. προμήθειες τραπεζών, μεταφορικά (παράδοσης/επιστροφής).


6. Τμήμα Προαγοραστικού Ελέγχου (ΤΠΕ)

Το ΤΠΕ εφόσον θεωρήσει ότι μια παραγγελία η οποία έχει καταχωρηθεί στο σύστημα μας χρειάζεται κάποιο δικαιολογητικό για την επιβεβαίωση των στοιχείων σας θα προχωράει σε "πάγωμα" της παραγγελίας μέχρι την αποστολή των δικαιολογητικών που σας έχουν ζητηθεί.