.
promo

Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί να αγοράσω από την Επιχείρηση Σιώπης;

Εμείς στην Επιχείρηση Σιώπης φροντίζουμε:

  1. Να έχουμε τις πιο ανταγωνιστικές τιμές τις αγοράς
  2. Να έχουμε ικανοποιητικά αποθέματα των προϊόντων μας
  3. Να ενημερωνόμαστε για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μας
  4. Να δεσμευόμαστε για την άμεση ολοκλήρωση των παραγγελιών σας

Αυτό επιτεύχθηκε λόγω:

  1. Της πολυετούς εμπειρίας των 20+ χρόνων παρουσίας μας στον χώρο των Ειδών Υγιεινής, Υδραυλικών, Θέρμανσης και Φυσικού Αερίου
  1. Της υπευθυνότητας που μας διακρίνει.

 

Γιατί να παραγγείλω από το Διαδικτυακό Κατάστημα ενώ έχω πρόσβαση ή με βολεύει το Φυσικό Κατάστημα, και να μην προτιμήσω τον Παραδοσιακό τρόπο?

Θέλω να έχω πρόσβαση στο ιστορικό των Παραγγελιών μου, θέλω ανα πάσα στιγμή να κάνω μία παραγγελία και να δώ το κόστος της ακόμη και σε μή εργάσιμες ώρες του Φυσικού καταστήματος.

 

Γιατί να εγγραφώ στο newsletter;

Θα εγγραφώ στο Newsletter γιατί θέλω να ενημερώνομαι για τα νέα και της προσφορές.

 

Πρέπει να κάνω εγγραφή στο site πριν αγοράσω;

Δεν είναι απαραίτητο να εγγραφείτε για να κάνετε μια παραγγελία. Όμως σας δίνουμε τη δυνατότητα για να εγγραφείτε, ώστε να έχετε διάφορες ευκολίες όπως ιστορικό των παραγγελιών σας, δυνατότητα για πολλά προφίλ (εργασία, οικία) , και πάνω απ όλα έχετε τα στοιχεία σας αποθηκευμένα και δε χρειάζεται να τα ξαναεισάγετε σε μελλοντικές παραγγελίες. Η εγγραφή στο site χρειάζεται να γίνει μία φορά και με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να δίνεται τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας κάθε φορά που επιθυμείται να πραγματοποιήσετε μία αγορά.

 

Kοστίζει κάτι η εγγραφή;

Δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για την εγγραφή σας, και δεν απαιτείται να μας δώσετε κανένα οικονομικό σας στοιχείο.

 

Πως εγγράφομαι στο site;

Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο site μας κάνοντας click στο “Δημιουργήστε” που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Τα πεδία που έχουν αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά να συμπληρωθούν. Σας παρακαλούμε να εισάγετε έναν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου ώστε να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε ότι αφορά μία παραγγελία σας. Μετά την αποδοχή των όρων χρήσης και όταν έχετε ολοκληρώσει την εισαγωγή των προσωπικών σας στοιχείων κάντε click στο "Συνέχεια”.

 

Πως θα συνδέομαι αφού εγγραφώ;

Πατάτε το κουμπί "Σύνδεση" στο επάνω δεξί μέρος, και αφού βάλετε τα στοιχεία σας συνδέεστε.

 

Τι κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό μου;

Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό σας κάντε click στο ”Σύνδεση” και έπειτα κάντε click στο “Απώλεια Κωδικού Πρόσβασης;”. Εισάγετε το email σας και κάντε click στο “Συνέχεια”. Ο νέος σας κωδικός θα αποσταλεί στο email σας. Αυτός ο κωδικός που θα σας αποσταλεί δημιουργείται αυτόματα από το σύστημα. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον κωδικό για να μπείτε στην σελίδα διαχείρισης του λογαριασμού σας από όπου μπορείτε να αλλάξετε αυτόν τον κωδικό με κάποιον της αρεσκείας σας.

 

Πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Για να τροποποιήσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας αρχικά θα πρέπει να κάνετε login κάνοντας click στο ”Εισέλθετε”. Στα δεξιά της σελίδας θα δείτε ένα menu με τίτλο ‘Λογαριασμός’. Από εκεί επιλέξτε το ‘Επεξεργασία Λογαριασμού’. Θα μεταφερθείτε σε μία φόρμα η οποία σας επιτρέπει να αλλάξετε ή να συμπληρώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας του λογαριασμού σας. Όταν ολοκληρώσετε την εισαγωγή των στοιχείων σας, κάνετε click στο ‘Αποθήκευση’ για να αποθηκευτούν οι αλλαγές.

 

Πώς μπορώ να βρω και να αγοράσω ένα προϊόν που ψάχνω;

Μπορείτε να βρείτε και να αγοράσετε οποιοδήποτε προϊόν είτε μέσω της αναζήτησης, είτε πηγαίνοντας στις αντίστοιχες κατηγορίες που ανήκει το προϊόν που αναζητάτε. Όταν βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει μπορείτε να το αγοράσετε κάνοντας click στο εικονίδιο “Προσθήκη στο καλάθι". Όταν έχετε ολοκληρώσει τις αγορές σας μέσω του site μας, κάντε click στο καλάθι αγορών σας (πάνω δεξιά) και στη συνέχεια μπορείτε να μεταβείτε στην Αγορά για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

 

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με διάφορους τρόπους, όπως  πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και αντικαταβολή.

 

Πως μπορώ να πλοηγηθώ μέσα στο site σας;

Για να πλοηγηθείτε στα menu του site, επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει από το κεντρικό menu των προϊόντων κάνοντας click σε αυτό. 

 

Τι να κάνω εάν δεν μπορώ να βρω ένα προϊόν που ψάχνω;

Σε περίπτωση που δεν μπορέσατε να βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει μέσω της αναζήτησης προϊόντος ή των κατηγοριών του site μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα στοιχεία που αναγράφονται πάνω στη σελίδα επικοινωνήστε μαζί μας, για να σας εξυπηρετήσουμε ώστε να βρείτε και να αγοράσετε το προϊόν που αναζητάτε.

 

Πως μπορώ να μάθω σε πιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το στάδιο της παραγγελίας σας κάνοντας login με τα στοιχεία εισόδου και στο δεξί μενού επιλέξετε ιστορικό παραγγελιών.